piątek, 6 września 2019

Jak korzystać z długofalowych słów kluczowych i zwrotów SEO w wysokich rankingach

Kiedy ludzie korzystają dziś z wyszukiwarek, często dokonują dość szczegółowych wyszukiwań zamiast bardzo szerokich wyszukiwań. Na przykład, zamiast szukać „odtwarzacza MP3”, osoba częściej szuka „odtwarzaczy MP3 poniżej 100 $ recenzji”. W ten sposób otrzymają konkretne informacje, których szukają, a witryny, które pracują nad użyciem długich słów kluczowych i zwrotów SEO w swoich treściach, będą miały większe szanse na dobre miejsce w rankingu dla tego rodzaju wyszukiwań. Problem z ogólnymi terminami polega na tym, że są one tak szerokie. Jeśli ktoś szuka „MP3”, może być zainteresowany odtwarzaczem oprogramowania na swoim komputerze, odtwarzaczem przenośnym lub przenośnym, pobieraniem utworów MP3 lub poznawaniem faktycznego formatu pliku. W związku z tym ruch widziany z ogólnych warunków może być bardzo nieistotny i może nie powodować poszukiwanych rodzajów sprzedaży lub przychodów.

Ponadto konkurencja dla bardzo ogólnych fraz jest wyjątkowo zacięta i trudno będzie wyraźnie wyróżnić się w wyszukiwarkach dla czegoś tak prostego jak „MP3”. Rozwiązaniem obu powyższych problemów jest włączenie słów kluczowych i zwrotów SEO o długim ogonie, które będą kierowane do odbiorców w znacznie lepszy sposób, dając jednocześnie doskonałą okazję do uzyskania dobrego miejsca w rankingu.


101 Przewodnik po strategiach marketingowych Krok 1: Badanie: jeśli chcesz zacząć korzystać z długich słów kluczowych i fraz SEO, musisz rozpocząć proces od badań. Zobaczysz, że istnieje wiele bezpłatnych opcji, do których możesz się zwrócić, takich jak narzędzie Google Adwords, które pozwolą Ci zobaczyć, które słowa kluczowe są najpopularniejsze, a które najtrudniejsze w rankingu. Istnieje również wiele bardziej zaawansowanych programów i usług, które można kupić, a badania można również przeprowadzić ręcznie, samodzielnie tworząc zapytania.

Krok 1 w Przewodniku po 101 strategiach marketingowych: badanie słów kluczowych. Oczywiście musisz zacząć od badań, abyś mógł podejmować wykształcone i świadome decyzje dotyczące tego, na co powinieneś dążyć. Chociaż istnieje wiele programów i usług, które można kupić od renomowanych firm, zobaczysz, że istnieje również wiele bezpłatnych narzędzi słów kluczowych, których możesz użyć do pomocy w badaniach. Cokolwiek wybierzesz, zależy oczywiście od Ciebie, a cel pozostaje taki sam dla wszystkich. Chcesz wybierać słowa kluczowe i frazy kluczowe, które są mało konkurencyjne i wciąż stosunkowo wysokie pod względem liczby wyszukiwań lub popularności. Znalezienie właściwej kombinacji tych dwóch przeciwnych elementów może wymagać wprawy, ale przyniesie fantastyczne rezultaty.

101 strategii marketingowych Krok 2 - Używaj długofalowych słów kluczowych i zwrotów SEO w tytułach i treści: Teraz, gdy wiesz, jakich słów kluczowych chcesz użyć, musisz zacząć włączać je do swoich treści. Powinny one być uwzględnione w tytułach strony, w tym tytułach paska przeglądarki, i należy je również dopracować w treści strony. Inną skuteczną strategią jest użycie słów kluczowych w wewnętrznych linkach witryny, a także wszelkich tagów META, które służą do klasyfikowania witryn w wyszukiwarkach.

Krok 3 w 101 przewodniku po strategiach marketingowych: ocena i marketing. Teraz, gdy zadbałeś o aspekt zewnętrzny słów kluczowych z długiego ogona, musisz zająć się aspektami zewnętrznymi. Oznacza to budowanie linków przychodzących do Twojej witryny, które zwiększą Twoją pozycję w wyszukiwarkach, a także doprowadzą do bezpośredniego i skierowanego ruchu do Twojej firmy. Po zakończeniu tego wszystkiego musisz pamiętać, że Twoja praca nie została ukończona. Marketing online to ciągła walka i zawsze się zmienia. Oznacza to, że musisz stale być na bieżąco, dostosowując, oceniając, oceniając, próbując nowych rzeczy i nie tylko. Jeśli poświęcisz na to czas i energię, będziesz w stanie zbudować i utrzymać długoterminowy sukces.
 przez Google SEO

Samouczek projektowania i tworzenia stron internetowych dla początkujących

Projektowanie stron internetowych jest kluczową kwestią dla promocji biznesu online. Biznes online ma miejsce wszędzie tam, gdzie robią to i...